Det har varit en tung och jobbig helg, att man aldrig lär sig! Att det ska vara så svårt att bara leva i nuet och inte någon annanstans eller oroa ihjäl sig för andras skull. Att alltid ha katastroftankarna igång, inte gör det min sjukdom särskilt gott heller. Stress och oro är lika med en massa värk. Nåja ny vecka och nytt försök att ta dagen som den kommer!
Jag har fått min garnbeställning, alltid lite av ett lotteri att beställa från YP men blev ganska nöjd den här gången. Det är redan beställda saker som ska stickas och som vanligt så hade jag inte just de garnerna i mina hyllor trots att det finns massor.

Så nu har jag börjat på ett par lila sockor i spetsmönster.

Och en uppifrån och ner tröja av garn som jag fått av Vargen, tror att den kan bli kanonfin jag ska sticka den riktigt lång är planen.

Färgerna blev inte så bra på fotot men de är väldigt fina i verkligheten. Sen har jag stickat färdigt de två bebiskoftorna i tjockt garn, de blev riktigt fina de också trots att jag var osäker på resultatet när jag började, men alltid lär man sig något nytt.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen