Jumblets

Hittade den här sidan av en slump Jumblets verkar spännande tycker jag ska försöka sälja lite av allt mitt överblivna garn och stickor där. Finns intresse så kika in! Jag har massor med handarbetstidningar och mönster också som jag tänkte försöka sälja. Finns inte en chans att jag hinner sticka allt och det börjar bli ont om plats.
Jag har inte kommit igång med min Offe än, men är fortfarande hemskt sugen på att göra en till. Men samtidigt vill jag göra en uppifrån och ner tröja til och...... listan kan bli oändligt lång.

Mina tankar och stickningar!
Min uppifrån och ner tröja, fördelen med att sticka så är att den blir LAGOM stor något jag har svårt med annars. Jag brukar sticka både för stort och för smått, till mig själv alltså, jag antar att det tyder på att jag inte har någon bra kroppsuppfattning.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen