Snö

Adventsstädar idag och ute snöar det lite, det är tidigt att få snö här ute hos oss men lite mysigt så här när man hänger upp stjärnor och ställer fram ljus.

Har snart en julklapp färdigstickat till, det går sakta, men det beror nog på att jag försöker göra så mycket på en gång tror jag. Längtar lite efter att inte ha några beställningar längre och inga julklappar utan att bara få sticka lite vad jag vill. Det är så mycket jag vill som vanligt!

Nästa vecka ska jag börja på Jobb och Utvecklingsgarantin, läskigt! Börjar med sex veckor heltid för att lära mig söka jobb, skriva CV och personligt brev, suck! Jag vet inte hur många olika CV och personliga brev jag "lärt" mig att skriva hittills. Nåja, jag behöver komma hemifrån en stund och träffa lite folk, jag har utan tvekan blivit folkskygg under min långa arbetslöshet. Jag hoppas också på att turen vänder och jag kommer på vad jag vill bli när jag blir stor!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen