Egosticka

Idag har jag lyssnat på Stickpodd nr 12, har kommit lite efter, den var lika fantastiskt bra som de andra och jag ska så fort jag får tid över lyssna på nästa avsnitt. Jag tycker att de är fantastiskt duktiga på att få en att känna som om man nästan är med där i garderoben.
Jag har om jag får låna Elins nya ord, egosticka, just bestämt mig för att använda 2013 till att egosticka. Hela förra året ägnade jag åt att sticka åt andra och nu är jag hjärtligt trött på det. I år ska jag sticka det som faller mig in även om det är helt onödiga saker, så det så! Just nu har jag börjat sticka på Spring tulip shawl, ett mönster av Kristina Karlsson i mina favoritfärger, foto kommer så småningom. Mönstret är jättefint och sjalar kan man aldrig få för många av.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen