Ny vecka, nya bekymmer!

Ny vecka, nya tag! Med en hjärna rörig som attan, men, men, det är bara att kasta sig ut i världen. Jag har haft en lugn och skön helg, besök av lillebror med familj och mamma i lördags. I söndags var vi o fikade med äldsta dottern och man, hon hade nybakde kakor, mums. Sen var vi lite lyxiga och gick ut och åt middag framåt kvällen.
Helgen har dessutom varit relativt smärtfri, jag har inte tagit en enda värktablett och det är inte illa! Vi var till och med ute på en promenad i snålblåsten, Det är verkligen upp och ner i en rasande fart i fibro-världen!
I helgen har jag också rivit upp min Solution sjal för tredje gången, hmm, den ska nog få ligga och vila sig lite innan jag ger mig på den igen. Det är ju inget knepigt mönster på något vis men den vill ändå bara bli helt fel. Jag började på en ny uppifrån och ner tröja till istället. Jag älskar att man kan forma stickningen så att de för en gång skull verkligen passar när man är färdig. Jag har redan stickat två stycken men det kommer bli fler många fler. Den här stickar jag i ett ganska tunt ullgarn i två grå nyanser, jag tror att den kommer bli riktigt härlig, bilder kommer.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen