Vantar.

Photo: Vantar på g.
Stickar ett par gladvantar till mig själv, i verkligheten ser de ut som isglass och är så otroligt mjuka och fina. Jag vet inte vad garnet heter eftersom jag fått det av Vargen och var det en banderoll med när jag fick det så är den borta nu.
Kämpar vidare på min jobb och utvecklingskurs! Det är verkligen KÄMPA, var jag inte deprimerad innan jag började så är jag nu. Mitt lilla trasiga självförtroende är som bortblåst och jag har aldrig känt mig så liten och fullständigt värdelös. Men jag ska resa mig igen, trots arbetsförmedling och jobbcoacher, jag ska bara ligga kvar här en liten stund till!!

Kommentarer

  1. Du kan! AF och jobbcoacher i all ära, men en "lär dej skriva CV" kurs när nån som du vart med längre än dom flesta är bara löjligt.
    Jag vet vad garnet heter, men kommer inte på det just nu. Ska ta reda på vad det heter!

    SvaraRadera
  2. Nu tror jag att jag har kommit på vad garnet hette! Jag tror det var ett utgått Regia garn du fick.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen