Nu har vi varit ute på en liten runda, jag och hundarna, vi mötte ett par kompisar som vi fick lov att stanna och sniffa på en stund. Det var riktigt skönt väder och den lilla snön som kommit var nästan bortsmält igen. Värken gjorde att vi inte kom så långt eller att det gick så fort men jag tror de var nöjda ändå, de han att nosa och kissa på massor av lyktstolpar och annat spännande.
Lyssnade på Stickpodden avsnitt 22 innan vi gav oss ut och den var lika bra som alltid, jag tror att jag ska hänga med på Elins 21 dagars meditation, det skumma var att jag just läst en av Deepak Chopras böcker. Det kanske var meningen att jag skulle ge det en chans. Här är länken till meditationen!
Man får alltid en massa bra inspiration av Stickpodden och när de sa att man nog kunde ha minst fyra projekt på gång var min omedelbara tanke att nu kan jag sätta igång två till. Men med en stunds eftertanke så tror jag nog att jag tycker att det är ganska lagom med två.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen