Husförsäljning och annat...

Idag försöker jag så mycket det bara går att undvika städa huset, men eftersom vi har en visning bokad imorgon är det väl inte en så himla bra ide. Med en massa kaffe och små pauser då och då, så ska det nog bli klart det också.
Vårt hus som är till salu.



Jag stickar vidare på min panel lace tröja och det går ganska fort fram, fortare än vårvärmen verkar det som, men kanske de kommer ungefär samtidigt om jag har tur. I mina tankar är jag så klart redan på gång med andra saker, kan bara inte riktigt bestämma vad jag ska göra nästa gång. Jag kanske ska sticka något litet plagg till åt min svägerska som har en önskelista lång som, ja jag vet inte vad. Jag har en hel hög med mönster som hon skulle vilja ha stickade om jag får tid. Just nu har jag bestämt mig för att jag stickar det jag vill och när jag vill, stickning för mig är en lustfylld sak och så vill jag att det ska förbli.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen