Lite stolt över mig själv, eftersom medicinen jag fick för min fibro inte fungerade och jag mådde så dåligt så beslutade jag mig för att nu skulle det bli motion, kost och meditation istället. Jag har kommit igång duktigt med motionen, kosten går inte så bra men idag har jag mediterat i nästan 20 minuter! Jag är villig att testa allt som eventuellt kan hjälpa mot värken.

Min virkade döskallesjal är färdig, den blev inte så stor eftersom jag hade räknat fel på hur mycket garn jag hade men den blev så fin.
 Sen har jag börjat på ännu en uppifrån och ner tröja, jag är helt klart förälskad i de här mönstren.


Här kommer bilder på lite annat smått och gott som blivit färdigt  veckan, fästa trådar är riktigt tråkigt så ibland blir sånt liggande en stund men nu är allt sånt klart igen.





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen