Bloggsemester

Nu har jag haft lite semester med min älskade gubbe, det blir inte så mycket bloggat då. Vi har haft det lugnt och skönt, badat en massa och vilat mycket. Lite fönstermålande, häckklippande och lite såna måste saker har vi också hunnit med.



Det blev en tur till Karlskrona med lillebror, fru och barn, jättemysigt att umgås en hel dag.


En hel del av mina vackra pelagoner blommar men jag tycker att de är dåliga på att växa i år, undrar varför!?


Stickat en massa har jag så klart, det här blev en disktrasa. Jag gillar verkligen mina disktrasor gjorda i bambugarn men nu var det garnet slut så jag ska testa i bomull istället. Nästa får bli i lingarn, det ska visst också funka bra men jag måste köpa lite lingarn först.


Dagens fynd en doftpelargon, den doftar pepparmynta. Tomas köpte den åt mig på Capellagården när vi var där och fikade i deras trädgårdscafé.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen