Mysig fika.

Jag var inne i Kalmar igår för att träffa en fd klasskompis från Ölands Folkhögskola, vi ses inte så ofta det kan gå flera år, men det känns alltid som om vi pratat med varandra hela tiden. Det var fantastiskt kul att snacka bort nästan 4 timmar i hennes sällskap och jag tror att vi hann att diskutera det mesta mellan himmel och jord.

Det känns lite som om hösten har gjort sitt intåg, jag fryser om mina fötter så nu är det raggisarna som gäller. Det svänger snabbt från temperaturer på 27 grader till som i går kväll när vi satt ute på altanen 15,4.
Nu har jag och familjen testat att äta LCHF i snart en vecka och det går riktigt bra, visst är suget där och ibland får jag lite hjärnstillestånd när jag ska fixa till något att äta! Men det som verkligen kickade igång mig den här gången förutom min galna mage, det var den här podden. Den är förbaskat bra och där fick jag information på ett sätt som jag kunde ta till mig.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen