Julklappstillverkning pågår!

Just nu är det mest julklappar som befinner sig på mina stickor och det gör ju att det blir svårt att fota och skriva om det här. En del som ska få stickat i julklapp kanske läser här ibland, men jag kan berätta att arbetet går framåt i alla fall.

Jag kämpar på (fel egentligen, det går utan några svårigheter) med att äta Lchf, hittills har jag gått ner nästan 10 kg. Känslan när man ser att det faktiskt finns en midja och när brösten petar ut mer än magen i profil, den du!! Min magkatarr har börjat ge sig en aning och även om jag inte sluppit min värk så känns det som om jag hämtar mig snabbare från mina skov. Tröttheten har väl inte direkt gett sig men jag fortsätter hoppas. Jag började ju äta som jag gör för min hälsas skull och för att jag verkligen behöver gå ner i vikt för att må bättre.

Nu har jag också varit på min arbetsrehab plats i snart en månad, det har gått över förväntan. Det är så skönt att göra något annat än att bara vara hemma och oroa sig för min värk, arbetslöshet och allt annat man kan tänkas hitta på att oroa sig över. Det är inte många timmar per vecka men jag kommer iväg en stund och får träffa lite människor.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen