Tulpaner.

Hittade den här bilden idag och gissa om jag blev sugen på att sticka dem!
long stem tuliphttp://www.oddknit.com/patterns/flowers/tulips.html
Vi får se om jag testar trots att jag redan har massor på gång, de här hade passat mig perfekt. Jag har ju en katt som älskar blommor och de här behöver inget vatten som hon kan slå ut och inte lär de vara så smaskiga att bita på heller.
Visst kan man väl köpa ugnsfasta formar och ha som matskålar till de fyrbenta, hade ju tänkt att plastbanta mitt hem så nu ryker alla plastmat skålar. De hade så himla söta ugnsfasta formar som såg ut som hjärtan i ÖoB reklamblad idag, de måste jag nog titta närmare på.

Kommentarer

  1. Jag har små paj formar i glas till mina grisar, funkar fin fint och är lättare att få fräscha än plastskålarna.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen